Lagat staket

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Har nu kommit hem från stallet för andra gången. Har varit upp med V för att laga grinden som Filur hade sönder i morse. Vi har otur när det gäller grindar alltså. Haha.
Men som tur var så lyckades vi slå ner en ny stolpe så det får vara såhär. Till våren får det bli en rejäl genomgång av hagen och staketet.
 
Nu har jag byt om och kastat i mig mat. Ska alldeles strax åka iväg till skolan för 1,5 timme matte. Och prov är det med. Hoppas att det kommer gå bra (;
Igår beställde jag hem min jul och nyårsklänning, hoppas att den passa och är snygg!

Kommentarer
Postat av: isabelle

Härliga bilder du har på din blogg! :D

Svar: Tackar tackar! :)
Linda Enarsson

2012-12-07 @ 21:02:00
URL: http://dressyrisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0