Stallet


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8

När man bara har en lektion för dagen, då åker man till stallet direkt efter. Han tyvärr bara med Corona, hade tänkt båda men när jobbet ringde igår fick det bli en totto.
Corona var pigg och glad som alltid, ett par fåglar flög iväg och skrämde henne, räven var lite lustig som knallade på vägen och sen är alla hästarna i hagarna så otroligt intressanta. Men om man bortser från allt det så vart det ett väldigt bra pass iaf. För mig.
När jag inte har så mycket tid eller inte vet vad jag ska göra, då utnyttjar jag ganska mycket att Corona är så utbildad och fin som hon är. Så jag tränar mig själv. Hålla kontakten, lika stöd på båda sidor osv. Jag märker självklart mina brister, och det roliga nu är att jag äntligen kan göra något åt dom!

Så mycket balansträning och lika mycket stöd på båda sidorna var träningen för mig. Mycket nyttigt, och det går allt bättre och bättre tycker jag :) Lite mera träning så funkar det nog mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: lindis

Va kul å läsa :) gör man själv rätt så gör Corona rätt. det är så himla bra för ens egen ridning!! Själv har jag en ledig dag i Turkiet, det spöregnar och åskar... lediga dagar hemma innebär ju ändå ridning och stallet, men här är det bara att njuta av ledigheten till några filmer hehe

2012-02-07 @ 14:43:31
URL: http://lindanasbom.blogg.se/
Postat av: my

söthästen :D

2012-02-07 @ 21:06:27
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0