Du fina vita



Inte den bästa bilden, men aja, får duga :)
Skolan idag gick snabbt, hela 2 lektioner hade vi. Började med att typ prata bort hela turismlektionen, fortsatte med att jobba med UF på andra lektionen vad vi nu har då. Och sist sluta halv 12 (; Not bad!
Blev lite köttfärssoppa i matsalen och sen blev det mera tänka. Pratade med min mattelärare och har nu satt in 2 st lektioner i matte för några veckor så att jag blir av med sista provet. Sammanlagt 160 min matte i veckan.
Sedan blev det jobba mera med UF, ingen av oss har haft riktig tid förra terminen med att verkligen jobba igenom allt som ska göras. Men nu är vi på gång och har planerat en massa och kommit igång med en massa arbete.

Vi börjar terminen med att sätta ett datum då vi ska börja att fotografera lite i studio. Den 14/2 kommer vi preliminärt att fota i studio för de som vill bli fotograferade på Högbergsskolan :)

Och bilden visar en av mina julklappar, böt till mig den idag. Mot money såklart! Bara att den skulle egentligen redan finnas på plats innan jul, men det kom av sig lite. Den är köpt av en kompis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0