Helgens äventyr

Det har varit dålig uppdatering fån min del under denna helg. Men nu är jag hemma igen efter att ha bott hos älskling torsdag till söndag. Så här får ni se i bilder och lite text vad vi gjort under helgen :)

Alla bilder är fotade med Nikon D300s + Tamron 17-50/,8


E var hemma hos mig när jag kom hem från jobbet i torsdags, slängde i mig mat för att åka med hem till han. Skjutsa hans föräldrar till Gröna Lund i Hållnas där de skulle ha trevligt på en fest, skulle man kunna säga (; Blev lite sightseen för mig då jag inte vanligtvis åker i de krokarna.

Åkte förbi ICA i Skärplinge för att handla ite chips och Monster, sen blev det film på kvällen för att sist hämta upp hans förälsdrar.




Fredagens äventyr blev endast att gå en sväng på 5 km. Kameran följde med och det blev några fina bilder.
U och E kom över och det blev fika och kortspel, finne som det heter. Inget sm jag själv förstå mig på så kameran höll mig sällskap :)




Lördagens roliga kväll blev att åka in till Gävle och bowla. Gick fin fint! Älskling vann på vår bana och hans syster vann på den andra banan (;
Efter bowlingen gick vi till Church Street Saloon och väntade 1 timme på att få bord. Men det var det allt värt. Så sjukt god mat, och efterrätten? Gudomlig.

Idag söndag har vi promenerat med L och J ca 5,5 km. Trevligt!
Annars blev det inte mycket mera denna dag, vi åkte hem till mig och nu ligger E på sängen och väntar på att jag ska skriva klart detta inlägg (;

Kommentarer
Postat av: my

fina och härliga bilder :D

2012-01-09 @ 15:47:48
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0