Jag suger på rubriker


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8 + stativ + fjärrutlösare

En bättre bild på ett av örhängena jag köpte igår. Mycket fint! :)
Det var snorhalt att köra till skolan i morse. Sov hos E så hade bilen, blankis typ hela vägen till Skärplinge, så fick köra mycket långsammare än jag hade tänkte. Kom till skolan i precis tid för första lektionen, tur!
Och 2 av 3 lektioner idag har vi kollat på film, den 3e pratade vi mest nationellt prov som kommer nu på våren. Vilken rolig dag, typ (;

Nu ska jag försöka få till lite bilder, och kanske att jag målar naglarna med. En sväng till ICA och köpa chips hade inte vart så dumt ändå, älskling kommer hit direkt efter jobbet och det blir myskväll för hela slanten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0