Långa fransar och stora örhängen


Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8 + SB-700 + Stativ + fjärrutlösare

Med mina röda läppar begav jag och Becca oss till White Club för en rolig kväll, träffade på Ivan på stationen. Blev en sjukt rolig kväll, tyvärr dålig DJ i början men inne på stora dansgolvet var det mycket bättre musik. Kul kul!

Tyvärr var det någon rolig människa som tyckte att den behövde en kamera så den tog min. Den låg i min väska, som jag hade på mig, när jag dansade. Då åkte väl handen ner i väskan och plockade upp lille blå... Fan. Så less jag blev, en kamera för 1 200 kr + ett minneskort på 8 GB som jag vanligtvis använder till stora kameran. Hata livet... Inte har jag råd att köpa en ny heller. Bara att gilla läget.

Kommentarer
Postat av: Dessie

hatar när folk snor saker, fan har dom inte råd att köpa eget?

2012-01-29 @ 19:40:12
URL: http://galenmumie.blogg.se/
Postat av: my

fyfan vad surt! Jävla idioter!

2012-01-30 @ 17:48:52
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0