Något ni inte visste



Det är E som fotar de flesta av mina festbilder. Det är alltid han som påminner mig om att fota och ta fram lille blå. När han väl är framme så är det jag som fotar E - japp, han är ganska kamerakåt av sig - eller så är det han som fotar allt som händer och alla andra.

Och jag tror allt han tycker det är ganska kul ändå. För nu har han börjat förstå sig på min stora bebis, D300s. Han ändrar om och pillar på alla knappar. Han börjar förstå sig på det där med slutartid, bländare och ISO iaf (; Han kan min kille! Det kanske blir en fotograf av han? Haha :)

När jag skulle fota i torsdags hade han lyckats pilla om de flesta inställningarna så jag hade att rätta till allt igen kan man säga, innan jag själv kunde börja med det roliga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0