Terassen och bio

I fredags tog jag och älskling oss till Uppsala, med tåg. Första gången E var på Uppsala nya station - som för övrigt inte är så ny längre - och det är inte direkt ofta han åker tåg ens. Han är juh söt min kille.
Iaf, väl inne gick vi till Rififi och åt en lite finare pizza än de som görs på yup Gullan's här hemma i storstan. Vi hade tid att dda så vi satte oss senare på Terassen och tog oss en drink. Den var god men inget jag verkligen vill dricka igen. Och ni ser den på bilden <--, sjukt cool var den, isen såg ut som snö (;

Sist gick vi mot bion och hade då laddat upp med godis på Hemköp, nog är dom fyndiga i Uppsala, snacka avancerat betalsätt. Haha :)
Popcorn och läsk på bion och så såg vi Sherlock Holmes: A Game of Shadows. Den var bra, lite trög att komma in i och han tänkte så sjukt avancerat och konstigt så man inte hänger med alla gånger.

Tåget gick även hem, så väl i sängen var vi nog runt 12 tiden på natten. Stackars E som var helt död efter att ha jobbat hela dagen. Men en mysig och trevlig kväll, det får jag allt säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0