Uppsala



Nikon Coolpix s3100

Skolan gick snabbt, hela 3 lektioner (; Affärsturism, samhäll och sist företag. Jobbade med hemsidan på företagslektionen så den ska snart vara färdig och klar.
Efter skolan tog man tåget till Uppsala med Becca, hon hade bokat tid på Darkwell för att pierca naveln. Och så blev det. Lyckades även få med mig en kjol från HM, skitsnygg! Hoppas att jag hinner visa er den i morgon, för det gör jag inte nu :)

För övrigt har det snöat större delen av dagen i min storstad, så nu har det blivit ett fint täcke över gräset!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej! Jag undrar om du vill komma på lördag förmiddag till Holvarbo och fota mig och min kompis när vi rider? Skulle vara super najs! Hör av dig så fort som möjligt! :)

2012-01-25 @ 21:57:21
URL: http://ebbablomqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0