Dagen och lite att göra

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Än så länge har jag faktiskt inte hunnit med så mycket idag. Men har varit hem till mamma, stallet och hämtat ut paket - som ni får se snart.
När jag var till stallet brände jag mig på brännässlor, hata. Och så var det sjukt med mygg, flugor och broms. Stackars hästen, dränkte han i myggmedel. Filur hade jag inte sett sedan för någon dag sedan, så gick neråt i hagen för att kolla efter honom. Och jag lyckades ganska väl med att skrämma den stackarn när man kommer halvt springandes och halvt ramlande nerför backen.
 
Bello fick vila idag med, såren ser väldigt bra ut och han har inte ont. Men jag väntar till i morgon med att rida ut en sväng och få lite muskler att jobba. Så är han fit for fight igen!
 
Nu måste jag springa igenom duschen om jag ska hinna med allt, nagellacken är uppradade och klara (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0