Fullt upp

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8 | Strrömsholm
 
Ber om ursäkt för väldigt dålig uppdatering på sistonde. Men, killen och jag själv flyttar faktiskt och vi har en del att göra. Vi har börjat få ordning på det mesta, det är bara mina saker som ska flyttas de närmsta dagarna, så nu är jag hemma hos mamma för att plocka i ordning en massa kartonger med allt jag ska ha med mig. Har redan plockat en kartong och en IKEA kasse fulla med kläder. Nu är det resterande saker som smink och hårvård som ska med (; Blir ganska mycket.
 
Ett problem som har kommit är att min stora stationära dator kommer inte att följa med till lägenheten, där jag har mitt älskade ps och hela köret. Så jag försöker att lösa det. Använder mig av killens bärbara dator som funkar mycket bra, dessvärre mindre bra att redigera bilder i (; Mina hårddiskar följer givetvis med, men ska försöka få över så mycket som möjligt från min dator in i diskarna. Så får vi se hur allt blir senare :)
 
Självklart finns det tankar på att köpa en ny dator, en bärbar, men pengarna räcker inte till just nu, har annat att lägga dom på så det får vänta.
Just dator är en anledning till dålig uppdatering, men de ska förhoppningsvis vara löst snart :)
 
Nu ska jag byta om för att ta mig till Bello för en ridtur :) Sedan ska jag packa vidare.

Kommentarer
Postat av: my

lägg över Photoshopet på en hårddisk och installera på den andra datorn. Fast du kanske inte får för din pojkvän ;)

Svar: Jo jag har funderat på det, men har inte riktigt koll på vilken fil jag ska ta, sedan har jag inte den där koden för att låsa upp den "för alltid" eller vad man säger :)
Linda Enarsson

2012-07-02 @ 14:56:25
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0