Hööks

 
Hur mycket snyggt är det inte i nya Höökskatalogen?! Allt detta skulle inte sitta fel att få följa med mig hem nästa gång jag åker in (;
 
Till mig vill jag ha ett par gråa ridbyxor, ett par till i min lilla samling ridbyxor skulle inte sitta fel alltså. Och dunvästen, så j*vla snygg att jag dör! HV Polo kan det där men snygghet.
 
Till stallet vill jag ha bandageväskor, 2 st rättare sagt. För alla benlindor, smart, lätt och smidig förvaring. Tar lite plats och mycket snyggare än paketen man har dom i annars.
 
Till hästen skulle jag kunna shoppa galet mycket! Tyvärr är han i mest behov av ett vintertäcke, kul shopping lixom (; Väljer mellan det röda eller blåa. Om det blir de blåa kanske jag köper till halsen oxå. Men inget bestämt. Vintern har juh inte direkt kommit än (;
Tränset är dösnyggt det med! Hade gärna velat ha Dyóns träns med svängt nackstycke, men att slänga ut 1500 kr känns inte okej när Hööks kopierar. Får hoppas att det är bra kvalite på det bara :)
Schabraken är inte dåligt snygga heller, det turkosa är vara för läckert!
Hästgodis klarar man sig inte utan, så det finns ALLTID i stallet, hänger utanför Bellos box och han får en godis varje dag (;
 
Någon som vill slänga upp 5 000 kr som det kostar att köpa allt det hära? Hjälp...

Kommentarer
Postat av: Clara

Åh blir så galet köpsugen när jag ser höökskatalogen, en riktig rejäl hiss till dom!

Det röda schabraket var ursnyggt också! Och vilket träns är det där? :O

Svar: Om man blir! (;Tränset är aachenträns Wilford från Claridge House. Mycket snyggt! :)
Linda Enarsson

2012-08-04 @ 15:07:30
URL: http://tvistirni.webblogg.se/
Postat av: Clara

hm kanske borde smita förbi hööks och kika lite! Visserligen har jag redan handlat för 3000 sen höstkollektionen kom ut hehe... men det är ju så många bra prylar!!

2012-08-04 @ 18:37:16
URL: http://tvistirni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0