Hästar

Idag har jag hunnit med mycket, vart till Tierp och gjort en massa. Men de får bli i ett senare inlägg.
Dagens ridningar var på först Nisse, som var lite stretig och ville gärna göra som han själv ville. Envis haflinger säger jag bara (; Men han gick bättre mot slutet, så tummen upp till han!

Sedan hade ryttaren väldigt dålig tidsplanering, att Bello bara fick lite skritt, trav och galopp i båda varven innan den klantiga ryttaren var tvungen att försöka ta sig hemåt. Red på halvlånga tyglar och krävde inget när jag ändå inte skulle hinna rida igenom honom om det blev något hinder. Han lunkade på med öronen framåt (;

Nu ska jag ner till stationen för att ta tåget till Tierp och bli upphämtade av älskling. Nu ska här inhandlas flytta hemifrån saker för första gången (;











Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va snällt att du offrade dig på Pisse-Nisse, tack tack

2012-06-18 @ 17:04:09
Postat av: Matilda

okej men du ska ha det, jag lovar ;) Jag fick säga till om det och det gjorde jag ett år efter kom jag på det och då fick jag mer pengar vi nästa lön. Är det Charlotta du har som chef?

2012-06-18 @ 18:38:44
URL: http://brusboskogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0