Sent inlägg



Var upp till stallet senare än vanligt idag, runt 8 tiden. Men hade tänkt att ge Bello ännu en vilodag då han gick så hårt i början på veckan, men det fick bli en skrittur barbacka i alla fall (;
Han kom även och mötte mig i hagen, myyys! Så stod och gosade med en övermysig totto.
Smorde även in dressyrsadeln, rullade ihop lindor, böt pannband på ett träns och fixade en massa i stallet. Men en Bello som tittade nyfiket på en (;


Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8

Idag har jag även fotograferat Louise och hennes Consensos. Kul kul! Hon ville ha lite bilder med studentoutfiten, och så blev det. Tyvärr fick vi inga bra bilder på endast totto och när Lollo stod breve honom, tiden rann iväg och jag var tvungen att åka hem för att byta om och ta tåget till jobbet.

Så det blev lite jobb idag, 4 timmar. Och det känns rejält bra när man sa till om att jag är 19 nu och ska få löneökning. Naaaaaajs!

Kommentarer
Postat av: matilda

Kom ihåg att säga till om att du får ett års barnschvana när du har gått handels. Så du ska nog ha änumera.:)

2012-06-18 @ 11:06:28
URL: http://brusboskogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0