Gävle



Igår runt 3 tiden gick jag mot skolköket och fixade så att alla bilder som jag fotat under 2 dagar skulle rulla i ett bildspel, funkade prima! Hoppas att det blev bra under öppet hus och så att det inte blev något krångel :)
Fortsatte mot stationen för att prata med Andrew och åka mot Tierp, väl där vart det lite fönstershopping i 2 butiker innan E hämtade upp mig.

Styrde bilen mot Gävle och snabbshopping, E köpte på sig skoterhjälm med brillor, mycket välbehövligt nu till fjällen :) Själv sprang jag in på H&M på Nian och shoppade en snygg väska som ska med på studentkrysssningen den 2-3. Blev även en bh, bra att ha! :)

Vi åkte hemåt till älsklingen och sov hos han, detta måste även vara första gången som jag har en lugn dag på typ 1,5-2 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0