Växlande väder och skoteråkande



Foto: Älskling, Nikon  Coolpix s3300

Dagen har bärjat bra, frukost och sedan iväg med skotern. Blev endast jag och E som åkte iväg och det var väldigt mysigt. Själv kan jag nu svänga både höger och vänster (; Och jag har slagit hastighetsrekord med hela 50km/h!! Wow alltså...
Med smältande isar och blöt snö så fick vi ändra om resvägen några gånger, och när vi kommer till en stuga full med längdskidåkare blev det en klackvändning och ut igen. Haha.
Blött blev det ju längre vi åkte, och längt åkte vi, E pratade om 10-15 mil. Kallt när dimman svepte in över berget och vi hade knappt påbörjat resan hemåt. Uscha! Jag fick köra en bit på vägen hem då jag frös så mycket och det är bl a värme i handtagen, och det gick förvånansvärt bra. Tills skotern svängde och inte vi. Det gick mindre bra men vi lyckades få upp skotern efter en massa slit. Så tredje gången jag kör och jag lyckas köra av leden. Haha grattis till mig ;D

Men i början var det strålande sol och massor av fina bilder rikare blev jag. Så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0