Försöker hinna med livet






Som rubriken säger, så försöker jag. Igår blev det att åka in och jobba, väl hemma så dog jag ganska rejält och hade en riktig mysstund med killen. I morse hade jag stallet kl 7 för att hinna rida och göra allt i ordning för Bello, hem, duscha och göra sig själv färdig för att ta sig till jobbet och arbeta mellan 10-17. Det är hektiskt, och jag hinner inte med något alls.

Jag missade Örbyhusdagen idag, killen och jag hade tänkt att åka till Öregrund igår, mina planer förstörs av jobb hela tiden, inte allt för roligt. Men jag får tänka positivt, fin lön i juni- Fiiin lön i juni.

Ombytt och klar igen, väntar in killen med kompisar för att ta oss till ännu en kompis för förfest och sedan gå ner på vuxenparty, självaste dans på IP i Örban, oj vad stor man blivit (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0