Fullt upp med funderingar


Nikon D300s + Nikkor 80-200/2,8

Dagen har varit hektisk, har hunnit med en hel del och klockan är inte så mycket. Galet!
Släppte ut hästarna i morse innan jag åkte hem för att göra mig i ordning för att åka till Uppsala och Gina Tricot. En säljutbildning var på schemat, tog ca 2 timmar och jag satt sedan på tåget för att åka till Tierp och skolan. Blev en lektion då den första blev "inställd" pga lärare som hade flera lektioner. Hem för att sola lite solarium men såklart var det stängt även idag. Och nu är jag hemma och funderar.

Ska ta och byta om till lite stallkläder för att cykla upp till Bello och göra i ordning lite där. Tar med mig kameran för att få lite bättre bilder på honom :)
För övrigt så funderar jag även på om jag kommer kunna ta några tävlingar längre, om jag hinner med egen häst oxå... Vill även skrapa ihop lite mera pengar för att kunna genomföra fotograferingarna på andra sätt än det gamla vanliga med digitala. Men de tar nog lång tid.

Kommentarer
Postat av: linnea andersson

jaha okej! lycka till iaf, såg fin ut! :)

2012-05-22 @ 15:36:28
URL: http://andersonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0