Kråkhoppet -11




Nikon D300s + Nikkor 80-200/2,8

Vad jag längtar efter att få ställa mig på banan i solsken med kameran i handen. Att få trycka av några höjdarbilder och sedan få beröm för sitt jobb. Det är så kul!
Efter att jag tar studenten den 5 juni kommer jag att börja köra igång med tävlingsfotandet. Har börjat tänka på en bra tävlingsplanering, och nu undrar jag om det är någon av mina läsare som ska tävla något i sommar, om ni kan tänkas tipsa om någon tävling?

Vilka tävlingar ska ni på under sommaren, vill ni ha dit en fotograf? :)

Kommentarer
Postat av: matilda

jag kan skriva några tävlingar jag ska på ;)



v.22 Falu

v.26 Lurbo (2 dagars)

v.30 Avesta (3 dagars)

v. 32 såklart kråkhoppet :D

2012-05-17 @ 20:58:41
URL: http://brusboskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0