Lilla söta Corona


Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8

Såhär rolig tyckte Corona att jag var idag. Och lika rolig var hon. Hon var väldigt okoncentrerad och skulle minsann inte göra något alls (; Men efter en massa lirkande så började hon att lyssna mera gradvis. Och mot slutet var hon kanonfin! Hon har personlighet, den lilla damen. Och söt är hon oxå!

Mockade de 2 boxar som nu ska mockas då den 3e hästen har landat i Tyskland nu. Kul kul!
Blev lite mys i hagen efter ridningen och de bilderna kommer ni att få se i morgon då jag kommer vara borta hela dagen.

Kommentarer
Postat av: my

sv; okej tack :)

frågade en gubbe på en affär och han tyckte jag skulle köpa ett 18-200 men jag vet inte ja.. Om det är 18-200 f/3,5-5,6 så är det säkert 5,6 när man kommer runt 70 och då är det bättre att köpa ett 70-300 för då är det nog bättre bländare. Men ja, beslutsångest haha ;)

2012-05-02 @ 18:49:25
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0