Morgonutsläpp

En tidig morgon för min del, har varit upp till stallet och släppt ut lite hungriga och glada hästar. Jag har även redan hunnit lessna på att Bello ska sparka runt på sin vattenhink i boxen - då vi inte hunnit köpa en bättre än - så nu fick den fint knytas upp på väggen i ett grimskaft. La även hö i en påse för att de ska blötas lite senare + lägga lite god müsli i krubban. Haha.

Igår fixade jag även i stallet i flera timmar, reslutatet blev att jag hittade på en byrå i gömmorna att ha saker i, och en stor vit plåthink! Så nu ligger all müsli i den vita hinken och lite smått och gott ligger i byrån. Ska fixa lite krokar att hänga upp grimmor mm på oxå. Blir lätt stökigt annars :) Lådor ska införskaffas att ha stallapoteket i, så att de blir sammlat.

Dagens planer med Bello ser ut som så att det blir första ridturen sedan han kom, spännande!

En nyspånad box på bild, från i söndags.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0