Säva Ridklubb



Nikon D300s + Tamron 17-50/2,8

Hoppade endast lagklassen i lördags, jag red 95 cm och resterande i laget 1 m. Tyvärr gick det mindre bra resultatmässigt för laget, och min insats med 19 fel var inte bättre. Men känslan, den var bra. Hon hoppade så grymt bra! Är så nöjd för övrigt, utom det dära 4e hindret (;

Och detta var inte bara sista tävlingen, utan även sista ritten. Nu kommer jag inte att rida på Corona nå mera. Kommer inte åka till Månkarbo för att rida en tur på älskade söta lilla Corona. Det känns lite tråkigt att sluta rida en så fin häst, men ändå skönt att slippa restiden. Och ni kommer säkert undra vad jag ska göra nu, och det visar tiden hur det blir :)
Ridningen kommer jag inte att ge upp riktigt än (;

Kommentarer
Postat av: my

vad tråkigt :(

2012-05-14 @ 18:11:02
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Ida

Vart i Månkarbo står hon? :)

2012-05-15 @ 09:47:53
Postat av: Moa

Josäfin Andersson@fb

Vet inte om hon fotade alla men hon stog och fotade på framhoppningen när jag red ! :)

2012-05-16 @ 10:22:08
URL: http://stallwk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0