Va va voom

Måndag morgon, usch. Har redan hunnit med stallet, älskling lämnade av mig där, så stallet är redan kalrt, Bello får en välförtjänt vilodag då han gått klockrent i helgen!
Gick hem för att ta en dusch och göra mig i ordning.
I helgen har det inte hänt allt för mycket, lördagskvällen blev lyckad, en pizza som avslut kunde inte bi bättre. Sova till halv 12 dagen efter är inte illa det heller. Sega en massa, ta sig till stallet för en superfin ridtur på hästen och sen åka till killen, packa lite matsäck och sätta sig vid havet och kolla på solnedgång, dom bilderna får ni efter skolan.

Och dagens otroligt snygga outfit är jeans från H&M, linne från Gina Tricot och killens tröja, japp :)

PS. jag har fått världens allergichock nu på morgonen och så ser man att jag var ute i går i fejset, yeah!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0