Vilken helg!


Mobilbild

Igår blev det längre och mera jobb än vad jag tänkte från början. Blev 5 timmars jobb i stället för 3. Eftersom att jag får vänta en timme på tåget när jag är med och stänger butiken, så satt jag utanför stationshuset och stekte. Varmt! Ville bara sätta sig i bikini.
Väl hemma blev det byta om lite för att sedan åka ner till Gullan's och ta en pizza. Hem igen för att hämta brillor och körkort, sedan var det bara att sätta sig bakom ratten. Förfest hos Bolarn och sedan raggarrunda i Österby, yeah! Dämpade av alla på festen för att själv åka hem och sätta mig framför tvn och försöka hålla mig vaken.

Någon timme senare satt jag i bilen igen, hämta upp allt folk, dra till Benny's med en kille som sprang i bara kallingarna... Hämta upp Becca, dämpa av folk och däckar i sängen kl 5 på morgonen. Vilken kväll! (; Men kul hade vi.

Idag sov jag och älsklingen till 12, det var vi väl värda. Slöa hela dagen för att runt 5 tiden åka hem till mig. Pappa hämtade upp mig och förberedde för den stora dagen i morgon. En väldigt viktig och rolig dag, jag hoppas att allt går bra. Mera om det, får ni i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0