7 november -12

 
Det händer inte så mycket i mitt liv, just nu är det plugg, plugg och plugg som gäller. Har knappt 2 månader kvar med pluggandet och sedan är jag fri. Jag är även i stallet varje dag, men inte ens där händer det något kul. Rejsade med Bello för någon dag sedan för att han skulle få bli av med energi, det märktes inte.
 
När jag uppdaterar som bäst är det minst folk som läser, omotiverad.se. När jag skriver bäst inlägg är det inte heller någon som läser. Knappt att de kommer en kommentar. Så ja, jag ligger lågt. Ska försöka få igång bloggandet igen, men det visar sig när (;
Idag fotade jag även nya hästen med systemisen, så bilder på hästarna ska jag försöka få upp senare idag.
Min fina kamera ska även skickas iväg på service och rengöring, det visar sig när men förhoppningsvis snart så jag får tillbaka den innan jul.
 
En tråkig uppdatering från mig. Hoppas ni blir bättre så att jag vill, orkar och tar mig tid att uppdatera er om vad som händer i livet.

Kommentarer
Postat av: my

måste också lämna in min snart..

Svar: De är inte kul, för jag kommer antagligen att få betala rejält för den :(
Linda Enarsson

2012-11-07 @ 22:12:24
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0