Hiss/Diss

HISS!
Hästlukten och stallet.
Älskar att åka till stallet, känna hästarnas lukt i näsan. Finns det något bättre?! Inte direkt. Så nu ska jag bege mig till stallet och mysa i stallukten!
 
Globen i morgon!
Har längtat nå grymt för att åka till Horse Showen och se den ännu igen, och i morgon är det dags. Så galet taggad! Hoppas att jag kommer hem med massvis av bilder och kanske nåt till mig själv. Det visar sig (;
 
Matteprovet!
Jag klarade matteprovet med bra resultat, känns så grymt skönt! Att jag äntligen kan lyckas med den dära matte C kursen! Det finns hopp (;
 
Snön!
Jag gillar att det har blivit snö på backen, det ser så mysigt ut och det blir mycket ljusare på mornarna.
 
Jul!
Snart är det jul och jag hoppas på att få hämta ut ett paket idag. Så jag kan få börja julpynta vår lilla lägenhet!
 
DISS!
Vinter!
Jag gillar inte minusgrader och 2 meter snö, nej tack! Om det ska vara vinter i detta land, då får det vara max -5 grader och max 10 cm snö på backen, inte mera än de!
 
Studiebidraget!
Sämsta ever att man bara får 1 050 kr, men inget man riktigt kan bestämma över, men lite mera hade man kunnat önska sig.
 
Inget jobb!
Att hitta jobb är inte det enklaste, jag jobbar denna helg  men sedan blir det inge mera. Så typiskt när jag behöver peeeeengar!! Och det är nu.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hitta jobb nu är ju helt omöjligt :( jag söker för fullt utan vidare framgång

2012-11-30 @ 11:15:29
URL: http://tesssanss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0