Dax för skola

Nikon D300s + nikkor 35mm/1,8 + Nikon SB-700 + stativ + fjärrutlösare
 
Efter en tidig morgon med utsläpp av hästar och fix i stallet, sedan hem till mamma för att fixa saker där är jag nu hemma i lägenheten. Snabbt ombyte och trycka i mig mackor i form av lunch. Japp, hinner inte mycket mera. Det blir 1,5 timmes matteplugg för mig i skolan.
Efter så kan det vara så att jag och en kompis tar ett rejält bak hemma hos min mamma, så det blir en massa kakor och annat gott. Men det visar sig. Nu far jag, ich tackar för ännu en dag med grym statistik! (;

Kommentarer
Postat av: Fanny & Filippa - Hästblogg

Superfin blogg :) Kolla gärna vår och kommentera :)

2012-11-16 @ 16:20:55
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0