Hemmafru och julpynt

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Tidigare idag åkte jag till Uppsala för att försöka skaffa mig ett jobb. Ja, det gick som de gick. Helt enkelt man får inget. Men de är värt ett försök. Men bland alla papper, CVn och prat så hittade jag på lite smått och gott. Det blev en julig gardin till köket, sååå fin! Den är från Hemtex, fixade mig ett klubbkort där när man ändå var igång (;
Sedan blev det 2 hängande stjärnor som ska sitta i vardagsrummet, mysigt!
Så nu fattas vara gardiner till vardagsrummet och en ljusstake till köket. Så är det väldigt mycket juligare till första advent :)
 
När jag väl var klar med allt som hänt i dag med Uppsala, skola, jobb och allt som händer. Så åkte jag hemåt och började på att laga mat. Det blev min favorit, tortellini! Lyckades ganska bra med en ostsås oxå, men såklart brände man lite i botten. Haha, men gott var det! :)

Kommentarer
Postat av: matilda

Kan du inte få något på Gina då nu när julen närmar sig? :)

Svar: Jag vill inte jobba där och försöker hitta ett mera permanent jobb än de :)
Linda Enarsson

2012-11-20 @ 07:58:18
URL: http://brusboskogen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0