Jag är med och bidrar

Igår kväll satte jag över mitt lilla bidrag till att Sara Algotsson ska kunna köpa  loss Mrs Medicott.
Jag antar att ni redan har hört om fb-gruppen som samlar in pengar för att kunna hålla Mrs Medicott kvar på svensk mark och i svensk ägo. Jag tycker att det är ett bra initiativ och vill själv vara med och bidra med en liten summa pengar för att hon ska kunna stanna kvar i Saras händer.

Jag vill kunna säga när det är dags för OS i Rio och Sara rider in på Mrs Medicott, att den hästen, den hästen har jag hjälp till att köpa. Den hästen ägs delvis av mig!
 
Här kan ni gå med i gruppen och ha koll på hur det går, snart är vi uppe i 500 000 kr!
http://www.facebook.com/home.php#!/groups/297479080360753/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0