Nya snygga tränset

Foto: Nellie, Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
En närmare titt på nya tränset. Själva tränset är köpt på Hööks, jag var ute efter ett med svängt nackstycke så det är modellen Wilford. Sedan har jag köpt det 2-delade swarovskipannbandet, de korta sidostyckena och tyglarna med swarovski hos Kyro Riding Gear. Det finns så mycket snyggt på den hemsidan så jag dör! Men man kan inte alltid köpa allt, även om man vill (; Men när jag har mera pengar så kommer jag allt att shoppa loss där!
Är mycket nöjd med tränset! Älskar det diskreta men synliga blinget (;

Kommentarer
Postat av: Emelie

Super fin header :) Vem har gjort din?? :)

Fin träns :)

Svar: Tackar!Det är Nellie som har fotat, sen har jag redigerat bilden :)
Linda Enarsson

2012-11-12 @ 11:08:14
URL: http://emeliepalmen.blogg.se
Postat av: Erika

fint :)

Svar: Tackar! Mycket nöjd med det :)
Linda Enarsson

2012-11-12 @ 12:21:07
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0