Paket!

Ett vinrött schabrak med beige kantband och passpoal fanns i ett av paketen. Mycket snyggt! Ska läggas i stallet och inväntas på att bli använd. Tror nog att Bello hade passat väldigt bra i detta.

I det andra paketet fanns det lite julbelysning, och gardiner. När man inte har bott i lägenheten så länge har man inge julpynt. Så förra veckan klickade jag hem lite som hämtades ut idag. Längtar efter att få upp gardinerna, men tyvärr kommer jag inte hinna idag så det får bli i morgon. Och resultatet får ni självklart se :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV oerhört onödig kommentar, du var väl inte där hela tiden hur vet du vem jag tilltalade och inte? Har man inget bra att säga är det ibland bättre att vara tyst om man inte är ute efter att försöka vara elak dvs.

Svar: Ursäkta. Jag berättade om MIN upplevelse när JAG gick in i din monter. Inte att du var så hela tiden. Men jag ber om ursäkt, att du inte kan ta kritik och förbättra till nästa gång.
Linda Enarsson

2012-12-05 @ 22:56:12
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0