Smått och gott


I denna bild blev det mest ser jag, haha. Iaf så är det en rumpvärmare i plastpåsen, svart såklart. Sedan är det 2 röda nosludd, 4 st tygelreflexer och 2 par strumpor. Sånt som används helt enkelt. Bra invetsteringar :)


Hämtade upp en förbygel med martingal i Tierp, eller rättare sagt köpte en. Har köpt den begagnat av en från klubben som även jag rider för. Billigt och den är fullt användbar. Precis som jag vill ha den (;



Sedan är det 2 st "one million dollar"-sedlar, som såklart är fejkade. Men det är hästmotiv på dom som jag gillade. Funderar på att laminera dom och sedan sätta i stallet. Har inte bestämt vart bara.
 
Har även ett paket från Schenker och ett från Posten  att hämta ut på ICA, men det får bli i morgon bitti innan jag far till Globen. Båda innehållen är jag mycket förväntansfull över, vill öppna dom nuuuu! :D

Kommentarer
Postat av: Wilma

Fin blogg! Skulle vara jättekul om du kikade in på våran och lämnade en kommentar om vad du tycker om den, Kram! :)

2012-11-29 @ 16:32:29
URL: http://Ziro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0