Stallet och pyssel

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Vaknade tidigt idag, låg t o m och kollade på älsklingen när han gick upp vid 6 tiden. Galet! Jag brukar inte vara morgonpigg. Gick upp vid halv 8 och åt lite frukost för att sen cykla till stallet. Mockade och gjorde fint i stallet, slängde ner en massa höbalar och pysslade i sadelkammaren. Kollade till hästarna och konstaterat småsaker som att vi måste lägga maten med mera mellanrum än nu (; Hälsade på alla 3 killarna och myste lite i hagen innan jag cyklade hem till mamma där jag nu sitter. Turbo har redan varit på datorn och muspekar, mycket intressant sak tycker hon.

Kommentarer
Postat av: Sara

grymt fin bild!

kolla gärna in min blogg om du har tid över :)

2012-11-08 @ 17:25:06
URL: http://sarahermansson.se
Postat av: cornelia

Vilken mysig blogg du har! Önskar att jag ocksa tog upp ridningen igen, kram!

Svar: Tackar så mycket! :) Jag tog upp min igen efter ett uppehåll på 2 år, allt är möjligt om man bara vill :)
Linda Enarsson

2012-11-16 @ 10:50:57
URL: http://cornelias.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0