Svårt att slå

 
Ser ni mitt sjukt höga och nya besöksrekord?!
Det kommer jag aldrig att kunna slå på denna blogg, min blogg är alldeles för liten och komemr inte direkt att bli så stor. Men galet kul med så många läsare för en dag! Hoppas att några av er stnnar kvar, så ska jag försöka att uppdatera sjuukt bra nu!
 
Som ni ser på min vanliga statistik så har jag knappt 50 läsare om dagen nu för tiden, alla bara försvann. Men förhoppningsvis så kommer det nya läsare och som vill stanna kvar nu. Skulle vara sjuktligt kul! :)

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Så kul när man får en sån läsarboost :) Några borde stanna kvar

Svar: Jag hoppas det, och då får man mera motivation till att fortsätta leverera inlägg :)
Linda Enarsson

2012-11-16 @ 20:29:37
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0