Svårt att välja

Hur snygg är inte klänningen?!
Funderar på att klicka hem den efter studiebidraget, att ha på jul och nyår. Men kan inte bestämma mig. Fick idag hem en annan "klänning" som jag först tänkte ha men som inte ens räckte över rumpan, lågt av företaget att annonsera ut om en klänning som är i one size och sedan kan man inte ha den. Ska lix passa mellan XS-L, och jag har S.
Aja, letar vidare ett tag, men denna klänning får vara kvar i tanken, den var inte superbillig så det visar sig (;
 

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

den var snygg!

Svar: Väldigt! Är sugen på att klicka hem den (;
Linda Enarsson

2012-11-24 @ 12:13:05
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Postat av: jossan

de tycker jag linda, assss snygg :)

Svar: Visst är den! Men priset är mindre snyggt (; Men visar sig, kanske blir den ändå ;D
Linda Enarsson

2012-11-24 @ 17:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0