Until tears break us apart

Nikon D300 + Nikkor 35mm/1,8 + stativ + fjärrutlösare
 
Var länge sedan som jag lekte med stativet och fjärrutlösaren, så kände att det var dags nu när jag skulle fota en sminkning jag gjort. Tanken är att jag ska försöka mig på denna igen i morgon, då jag åker iväg på lite party till stora staden. Hittade inspirationen från en annan bloggare som jag såg, men hennes blev så mycket bättre än min (; Haha, men det får duga! Det kommer bli lite ändringar till i morgon och så gjorde jag endast ögonen och läpparna nu, i morgon blir det hela facet med foundation och grunder osv :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Stora staden som Sthlm? :D

Svar: Tyvärr bara Uppsala (;
Linda Enarsson

2012-11-01 @ 22:02:01
URL: http://rebeccaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0