Butik Quse

Jag var in på en av mina favorithästsidor häromdagen. Nämligen Butik Quse!
Det som jag gillar så mycket med dom är att dom har så sjuukt snygga schabrak som allt som oftast går att matcha med benlindor eller benskydd, men även pyssel och småsaker till vardagen med hästtema. Här visar jag några saker som jag lätt skulle kunna ha hemma eller i stallet! :)

Dessa 2 sjukt snygga schabrak skulle inte sitta fel att ha i stallgarderoben! Det blåa matchas såklart med ett par benlindor i samma färg, och de är av märket BR, bra kvalité då jag har ett par benlindor färifrån redan. Det lila är bara fööör snyggt! Dör alltså. Det kommer i från RBH som står för det danska företaget Rider by Horse. Galet snyggt!
Dessa 3 fina budskapsbilder är kylskåpsmagneter, så sjukt fina som jag lätt hade haft på kylskåpet hemma om det inte var så att jag har en kille som inte är allt för förtjust i de stora varelserna. Kostar endast 39 kr/st!

Jag är i stort behov av en stallklocka, och har varit inne på att skaffa en HV Polo klocka, men som är lite svår att få tag i, men som den envisa åsna jag är så har jag hittat en (; Men denna snygga klocka skulle inte sitta fel den heller! Snyggt med hästskon i uret!
Även de snygga vantarna skulle jag vilja ha, inga standard med vita eller svarta utan kombinerat på ett snyggt sätt!


Vår klocka i stallet är en aningens tråkig, en vanlig IKEA klocka. Hur snyggt hade det inte varit med någon av dessa?!

Och sist men inte minst, en putsduk för swarovskistenar! Smart och praktiskt, skulle jag behöva senare när mitt paket är uthämtat (; Ett block med magnet på baksidan att sätta på kylskäpet, våran inköpslista till ICA kan ligga var som helst vissa dagar!
Sist en gullig nyckelring i form av ett hästhuvud men med den smarta idén med kappsylöppnare! Sån skulle jag verkligen vilja ha då jag alltid vill ha kapsylöppnare på min nyckelknippa (;
 
Någon som vill ge mig en massa pengar så att jag kan få shoppa loss på denna underbara sida?! Galet vad med snygga saker jag skulle kunna klicka hem! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0