Massage, skola och en bra morgon

Nikon Coolpix s3300
 
Morgonen har gått bra, över förväntan (; haha. Vaknade 8 och låg i sängen med datorn ett tag, upp och 9 var jag i stallet. Red ett bra pass på min bruna springare och pysslade med sötisarna i stallet. Nu är jag hemma och har bytt om för att åka till skolan. Nu blir det 1,5 timme matte. Jippie... Jag m¨åste plugga asset av mig för att få ordning på de. Orkar inte.
 
Efter plugget har jag lite ärenden att göra i Tierp, sen hem och fixa lite saker här hemma, fått hemskickade nya utskrifter som ska upp på väggen. Även disken ska göras...
Kl 18 kommer en massör ut och ger hästen lite massage och jag hoppas det kommer ge bra resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0