Dressyrtävling

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Varit från kl 8 till strax efter 12 på UVFK och dressyrtävling. Dessvärre reagerade de flesta hästarna på kamerans ljud när jag fotade och jag valde att åka hem i stället för att störa allt för många ritter. Och när det var Div 2 finalen i andra klassen kändes det inte helt okej att vara kvar och fota, då ljudet störde och skrämde vissa hästar. Men fick med mig 800 bilder hem som nu ska gås igenom och sättas loggor på för att hamna på hemsidan.
 
Men först, stallet och en ridtur.
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Hittade till din hemsida eftersom det satt en lapp på tävlingsplatsen igår och så hamnade jag här på bloggen... och får se den här fina bilden! Det där är ju min häst :D
Ska bli spännande att se när resten av bilderna kommer upp!

Svar: Vad kul!Jag håller på och arbetar med dom, det blir så fruktansvärt många bilder på en dressyrtävling (; Haha. De ska förhoppningsvis komma upp i morgon tisdag mitt på dagen :)
Linda Enarsson

2012-10-01 @ 12:55:45
URL: http://filenochfighter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0