Hasselnotskräm


Nikon Coolpix s3300
 
Finaste bilden ever.
Natten har varit hemsk, har inte kunnat sova och har sprungit till toarullen hela tiden. Men jag lyckades ta mig upp i morse för att åka till skolan och ha 1,5 timme matte. Jippie.
Nu trycker jag i mig Nutellakräm, det förtjänar jag. Fast stallet väntar på mig, kände inte för en avancerad uteritt, så han får bli longerad idag.
Min lilla häst har inte varit nå snäll i helgen när jag varit borta. Min syster har ramlat av honom och går nu med stukad fot och huvudvärk. Han är så galet pigg om dagarna och då har han inte vilat på 1,5 vecka nu. Hästen är knäpp (; Igår blev det en ridtur, idag longering och i morgon förhoppningsvis lite mera avancerad ridning från min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0