Övergångar

Foto: Nellie, Nikon D300s + Tamron 07-200/2,8
 
Dressyr. Och en häst som inte alls gillade min idé (; Han var seg, men endå följsam. Fick väcka honom en aning. Rider inte fram så mycket i trav utan tar bara något varv och går sedan in på galoppen. Då vaknar min lille herre. Han arbetade på bra i galoppen, gjorde många övergångar för att få honom med mig. Han är även ganska så seg när det gäller det, så kvickare måste han bli. Efter att han bara gick i samma tempo i traven var han tvungen att vakna, så det blev travökningar för hela slanten! Jäklar vad han travar på när han får upp fart och jag sitter stadigt. Galet! Jag kommer aldrig kunna sitta ner i de (;
 
Men lite nya bilde skulle inte sitta fel, lite uppfräshning! Får se om jag kan få ut en som vill övningsfota lite (; Skulle vara kul, då får det bli hoppsadeln oxå. Han lyssnar bättre och blir sä galet taggad med den, av någon konstig anledning (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0