Tvätta schabrak


Nikon Coolpix s3300
 
Igår blev det fullt upp att hinna tvätta allt som skulle bli rent. Bland annat så fick hela 6 st schabrak sig en genomgång i tvättmaskinerna. Skönt, nu är dom rena och fräscha igen. Min häst svettas som en gris ibland.
Idag har jag även hunnit med att springa ner till källaren för att vika ner all tvätt, åka till skolan för att räkna matte, få besked om att jag har beviljats skolkort och studiebidrag och nu är jag hemma igen för att äta och snart åka till skolan ännu en gång. Puuh. Dagarna går i ett känner jag.
 
Och inte nog med att jag måste traska fram och tillbaka mellan alla skolor, tåg och bussar. Så ska det självklart ösa ner regn här oxå. Grattis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0