Drömmer lite

Märks det att jag älskar rött? (;
 
Alla dessa godingar kommer från HV Polo, önskar att jag kunde klicka hem alla, och jag hoppas på att kunna göra det senare! Wiie. Den röda pikén är bara för snygg! Och en röd klocka till en svart outfit med röda detaljer, mums! Vattenflaska behövs alltid, så snyggt att ha både i stallet och på tävling. Ska nog ta efter lite från Karin som har ett litet matförråd i stallet. Inte dumt alltså. Ett rött fleecetäcke kommer att behövas när nya hästen kommer, tyvärr ligger detta i dyraste laget, buhu. Snygga och sommriga ballerinaskor vill jag springa runt med i sommar och med en svart väska på stan. Så snyggt!
 
Åker iväg och jobbar lite för att kunna ha råd med detta snart (;

Kommentarer
Postat av: Katrin Skoog

ge mig,ge mig!! :))

kolla gärna min blogg och säg vad du tycker :))
kraaam!

2013-04-05 @ 23:49:44
URL: http://kaatrinskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0