Livet leker

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Det händer mycket, jobbat heeela långa veckan på en förskola men olika avdelningar. Älskart! Barnen är så söta och gulliga när dom känner igen en och kan namnet. Sötisar! Har nu även fått flera tider på Max, jobba jobba! Det blir tävling fredag och söndag denna helg och så har jag 3 stora tävlingar inbokade i maj. Ska hämta ut nya astmamedicinen idag, snabba ryck, akkis igen nästa vecka, rida häst i morgon bitti, firat en 19-åring med massor av goa människor och bakverk. Jag kommer att börja nästa vecka bra med en lönedag, älskar livet så grymt mycket!
 
Har jobbat så mycket denna vecka att jag inte hunnit med att få upp bilderna från Björklinge på min hemsida än, men dom kommer! Alla bilder finns däremot uppe på Equipe för beskådning :) I morgon blir det en regional dressyrtävling för min del i Högbo, spännande! Pengarna bara rullar in, älskar att räkna ut ungefärligt hur mycket jag får ut nästa månad och m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0