Livet i stora drag

Sitter här igen, framför bloggen och inte vet vad jag ska skriva.
Ser att så fort jag bloggar om hästar, så skjuter statistiken i höjd, det andra är alltså inte intressant.
Jag förstår, för hästarna är det roligaste att blogga om. Och där har jag stora planer nu. Snart.
 
Jag jobbar arslet av mig och ska även försöka att avancera på jobbet genom att klara ett prov.
Däremot helt ***** omöjligt, men det ska vara klart till i morgon. Får sitta hela natten.
 
Det blir en efterlängtad resa över en helg i mitten på september.
Det kommer att komma massvis med bilder från det senare, men jag ska njuta mest.
 
Älskar att jag har 2 tävlingar inbokade som ska fotas, älskar att vara där på tävlingen.
För att sedan se hur cashen rullar in och allt blir närmare mitt stora mål.
 
Jag älskar livet. Snart ännu mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0