Söta ponnihest

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Tidigare idag var jag iväg på en fotokurs, trevligt! Var andra gången jag var dit så blev en hel del frågor och man gör så gott man kan. Är inte världsvan med att hålla kurser direkt (;
Men av henne som jag hade kursen för, fick jag ett paket, vad som var i det får ni se i morgon.
 
Och såklart när jag ska springa in på ICA så ska min söta häst ramla av bilnyckeln. Så den blev lagad direkt när jag kom hem. Den är väldigt stor men det är av en anledning, när jag går från jobbet frågar jag alltid, "var är bilnyckeln?!" och gräver runt i väskan. Men nu är det inget mera leta, nu hittar man den lätt! Och så är det ett plus för att den är söt :) Men gammal... Ska försöka hitta något nyare.
 
Annars har dagen bestått av vikning av tvätt, städning, dunka musik, bakning och bara vara lite i mellanåt. Helt okej dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0