Nytt från Hööks

 
När jag var in på Hööks tidigare i veckan så fick jag med mig ett blad med nyheter hem.
Och måste säga att det var en hel del som jag gillade. Däremot har jag valt ut några få prylar som mer än gärna skulle få kunna flytta in hos mig.
 
2 kuddar med olika hästmotiv på, så mysigt att ha liggandes i soffan hemma! 129 kr/st, inget dumt pris!
Schabraket har en glittrigt band i svart som glittrade mycket  och snyggt i butiken. Svart passar min donna väldigt bra i också. Däremot blir jag lite fundersam hur glittret sitter kvar efter tvätt. Det återstår att se om jag får ett sånt med mig hem.
 
Sedan har jag kollat in den häftiga täckkjolen, har sett andra företag som har såna men som varit så sjukt dyra! Så när Hööks gör en egen variant av den och får till det bra priset 299 kr, så ska jag nog slå till!
Och ridbyxorna, to die for! Så sjukt snygga med glittret vid fickorna, tyvärr fanns dom bara i marinblå och vita, jag som redan har så sjukt många marinblå ridbyxor. Men skulle inte tacka nej om jag fick ett par (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0