Önskelista

 
Min önskelista är inte så stor, men den kunde bli större. Vill ha en del saker till Corona och stallet, men det får vänta. Så jag har valt ut lite blandade saker som vill hamna under min gran i år.
 
Pengar - vem vill inte ha det?
Presentkort - Det känns lättast så jag kan köpa det jag vill. Bland annat Hööks, Ryttarstugan, IKEA, HM mfl.
Muffinsformar - Och då är det allt möjligt som hör till bakning, formar till slickepottar och skålar. Allt som behövs vid bakning!
KL polotröja - Denna snygging har jag spanat in för ett tag sedan, och är från Kingslands vinterkollektion och heter Liberty. Vill ha den i stl S.
Harry Potter - Jag vill ha den kompletta samlingen av böckerna, har 4 av 7 st nu, så vill ha dom 3 sista. De som fattas är Flammande bägaren, Fenixorden och Dödsrelikerna.
HW stalltäcke - Detta täcke vill jag ha till Coronas stallgarderob, Amigo 1 piece Insulator Heavy i färgen lila, snyggt! I stl 140 cm.
Anatomiskt bett - Det sista är ett tredelat anatomiskt bett i stl 12,5 till min dam.
 
Sedan att jag kan komplettera denna lista med mycket mera, men det är väl detta som känns mest vill ha-behaget (; Nu är det bara jag som ska komma på vad jag ska ge till alla andra, har syskonen kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0