Efter en helg med tävling

Jag är helt slut, dagen har gått förbi utan att jag ens har reagerat känns det som.
Bilder laddas upp och det tar evigheter. Har inte ens hunnit med alla klasserna för ponnysarna då de blev så sjukt mycket bilder och Equipe tar låång tid. Har tom 2 datorer att sitta vid. Galet.
 
Och igår under stor häst, kan jag inte annat än säga. DÖD. Klockan ringde 05.30 och jag var hemma i lägenheten igen kl 21.30. Med 12 timmars tävling så är man ganska så död och mör i kroppen kan jag säga. Jag hoppas att det inte blir lika många starter om 2 veckor.
 
Update; skrivfelsnisse var framme i gårdagens enda och tråkig inlägg, det var ingen 140 hoppning, det gick "bara" upp till 130 (;

Kommentarer
Postat av: Frida Söderlund

När kommer bilderna från D-ponny i LA upp? Väldigt sugen på att se bilderna på mig och min ponny! :)

Svar: De är på väg upp nu, kommer idag att kunna ses på Equipe! :)
Linda Enarsson

2013-02-19 @ 07:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0