En ridtur för dagen

Foto: Sofie, Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Åkte till Degerbo och Linda för att ta mig en ridtur och en massa prat. Älskade och underbara Corona blev hästen, hon är den perfekta hästen! Precis en sån häst som jag vill ha, förutom lite yngre. Men shit vad galet kul det var att sitta på henne igen. Det är ca 9 månader sedan jag satt på henne sist. Det blev en del prat om olika saker, men det var av en speciell anledning som jag åkte dit och det får ni veta någon annan gång. Men överlycklig av att få träffa henne igen!
Ridturen blev bara skritt då Corona hade lyckats vricka sig lätt i hagen för någon vecka sedan men det gjorde inte mig något, vi han prata mera och jag fick äntligen sitta på hästryggen igen! Det måste göras om, snart.

Kommentarer
Postat av: my

Vad kul :)

Svar: Det var helt underbart! :)
Linda Enarsson

2013-02-19 @ 17:23:24
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Jossa

Hej du som kan kameror bra.... Är en kompaktkamera (liknande en systemkamera i utseende) bättre än en vanlig digitalkamera? Haha jag fattar ingenting men det känns som en sån "stor kamera" är bättre än en vanlig kamera... Eller vad tror du? :)

Svar: Ja dom är bättre än en vanlig digitalkamera. Men dom är lite större så blir lite klumpigare. Har själv inget ägt någon så kan inte säga så mycket om dom :)
Linda Enarsson

2013-02-19 @ 21:00:32
URL: http://josefinawestling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0